در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست هم‌اندیشی با جمعی از درجه‌داران مرکز تربیت و آموزش پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیش از این اولین گزارش خود را اواخر آذرماه سال گذشته در قالب اعلام برنامه‌ها به اطلاع همرزمان خود در ارتش رسانده است، افزود: برنامه‌های من برای ارتش، 5 ساله و شامل بخش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که طبعا برخی برنامه‌ها هنوز کامل نشده و در دست اجرا است و بر همین اساس گزارش پیشرفت ها که در واقع گزارش دوم اجرای برنامه‌های یک ساله است، اوایل آبان ماه سال جاری به آحاد کارکنان عزیز ارتش ارائه می‌در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیمشود.

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردندحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه‌روزیِ همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات مقابله با نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.

مشروح این خبر متعاقباً منتشر خواهد شد

هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی

هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی

به نقل از تسنیم؛ برخی شنیده‌ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشر شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات به "ضرر وزارت اطلاعات" و نیز به "ضرر اقتصاد ملی" است.

گفتنی است حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات 16 تیرماه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنان خود گفته بود که نباید با متخلفان برخورد قهرآمیز(تند) شود، بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف آنها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

ناکامی طرح نظامی عربستان در استان «المهره» یمن

ناکامی طرح نظامی عربستان در مرکز استان «المهره» یمن

  اعتراضات گسترده یمنی ها علیه حضور نظامیان سعودی در فرودگاه غیر نظامی الغیظه واقع در استان المهره این کشور باعث عقب نشینی ریاض از طرح خود برای تبدیل این فرودگاه به یک پایگاه نظامی شد.

نظامیان سعودی بر اساس یک توافق امضا شده با تحصن کنندگان یمن در فرودگاه غیرنظامی الغیظه واقع در استان المهره در شرق یمن از این فرودگاه خارج شدند.

فرمانده نظامیان سعودی در کنار نماینده تحصن کنندگان این توافق نامه را که در برگیرنده ۶ بند است امضا کردند. بر اساس مفاد این توافق نامه، نظامیان سعودی باید کنترل گذرگاه های شحن، صرفیت و بندر نشطون را به نیروهای محلی تحویل داده و محدودیت های اعمال شده بر روند صادرات و واردات کالا در این ۲ گذرگاه و بندر را لغو کنند. هم چنین فرودگاه الغیظه مانند قبل، تحت نظارت نیروهای محلی به کار خود ادامه دهد.

یک منبع تاکید کرد که عقب نشینی نظامیان سعودی از بخش غیر نظامی فرودگاه الغیظه باعث می شود که تحصن معترضان یمن طی امروز به پایان برسد.

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاشمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده استست.