ساعت ۱۵ یکم فروردین ۹۷؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به‌عمل آورد و گفت:‌ مراسم باشکوه سخنرانی رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۹۷ در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

مشهد|ساعت 15 یکم فروردین 97؛ سخنرانی نوروزی امام خامنه‌ای در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی

تشکر آخوندی از مجلس

وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اعتماد دوباره نمایندگان به وی، این اتفاق را به مفهوم ارج‌گذاری مجلس به زحمات بی‌شائبه خانواده وزارت راه و شهرسازی دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، «عباس آخوندی»، وزیر راه و شهرسازی، در این نامه تاکید کرده، «وظیفه دارم مراتب سپاس خود را بابت اعتماد دوباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام دارم.»

«نمایندگانی که به استیضاح رأی مخالف دادند به یقین برپایه قناعت شان از توضیحات ارائه شده از سوی اینجانب و با رعایت منافع ملی بود. همچنین نمایندگانی که به استیضاح رأی موافق دادند نیز براساس تشخیص‌شان بوده است.»

«بی‌گمان، رأی نمایندگان به تداوم مدیریت وزارتخانه به مفهوم ارج‌گذاری مجلس شورای اسلامی به زحمات بی‌شائبه همکارانم در وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بوده است.»

چرا نجفی استعفا داد؟

میزان/ رئیس شورای شهر تهران گفت: نجفی علت استعفا را یک مشکل پزشکی مطرح کرده است اما به این خاطر که این مشکل پزشکی شخصی است، من از مطرح کردن آن خودداری می کنم.

محسن هاشمی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی امروز تصمیم گرفتیم که شهردار به وظایف خود تا اولین جلسه رسمی شورای شهر ادامه دهد و معاونین خود را به خوبی اداره کند.
هاشمی تاکید کرد: اگر شهردار تهران توضیحات قانع کننده ای داشته باشد و این استعفا پذیرفته شود، در جلسه ای جایگزین وی را انتخاب خواهیم کرد.

111 هزار کشته حاصل 6 هزار روز مداخله آمریکا در افغانستان

بر اساس تحقیقات جدیدی که دانشگاه �واتسن� آمریکا انجام داده، این کشور در حالی شش هزارمین روز حضور در افغانستان را پشت سر می‌گذارد که ۱۱۱ هزار نفر بر اثر همین حضور و اشغالگری، جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از مجموع این ۱۱۱ هزار نفر، ۴۲ هزار نفر عضو طالبان، ۳۱ هزار نفر غیرنظامی افغانستان، ۳۰ هزار نفر نظامی افغانستان، ۶۰۰۰ نفر نظامی و پیمانکار آمریکایی، ۱۱۰۰ نظامی ناتو و صدها خبرنگار، فعال رسانه‌ای و امدادرسان هستند. آمریکا در سال ۲۰۰۱ و یک ماه پس از حادثه ۱۱ سپتامبر، به همراه متحدان خود، به افغانستان لشکرکشی کرد. در حال حاضر ۱۴ هزار نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند.بنابر اعتراف آمریکایی‌ها این کشور علی‌رغم ۱۷ سال حضور در افغانستان، هیچ دستاوردی از این جنگ نداشته است و با این حال، از عقب‌نشینی هم امتناع می‌کند.اما در این میان، مردم افغانستان علاوه بر تحمل تلفات جانی و خسارات مالی، با فساد و گسترش تولید مواد مخدر نیز مواجه شده‌اند.به همین خاطر، اقشار مختلف مردم و بسیاری از سیاستمداران، آمریکا را عامل اصلی مشکلات خود در افغانستان می‌دانند. 

دلتنگی جانسوز فرزند شهید حججی برای پدر در بین الحرمین +فیلم

وقتی فرزند شهید حججی در بین الحرمین دلتنگ پدر می شود! +فیلم

 بی شک یکی از شخصیت های مهم سال 96 ، شهید محسن حججی است ، شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود.

شهید حججی فرزند خرد سالی به نام علی دارد که فیلمی جانسوز از دلتنگی های وی از فراق پدر در بین الحرمین  منتشر شده است.

در آخرین پنجشنبه سال 96 که همه به یاد رفتگان هستند ، از یاد نبریم که مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و دیگر عرصه های جهاد هستیم.

در ادامه این ویدئو  جانسوز را مشاهده کنید.

http://javaninews.ir/